پیش بینی هوا: برف در تهران
دمای تهران فردا به زیر صفر می رود.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اولین بارش برف زمستانی در مناطق مرکزی پایتخت، گفت: دمای تهران فردا به زیر صفر می رود. احد وظیفه افزود: سامانه بارشی که در شمال و شمال شرق کشور فعال است امروز سبب بارش باران و برف در سواحل شمالی و شمال شرق کشور می شود. همچنین سامانه بارشی دیگری که از جنوب وارد کشور شده سبب بارش باران و برف در برخی نقاط جنوب غرب و دامنه های زاگرس و رگبار و رعد وبرق در جنوب و خلیج فارس و به تدریج تنگه هرمز و جنوب شرق کشور خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: مناطق مرکزی نیز تحت تأثیر این سامانه بارش های پراکنده خواهند داشت.

وی افزود: با حرکت این سامانه به سمت شرق در روز دوشنبه مناطق شرق بارش برف و باران در جنوب شرق و دریای عمان نیز بارش باران خواهند داشت. در ضمن بیشترین فعالیت این سامانه در روز دوشنبه در جنوب شرق کشور است و روزهای یکشنبه تا سه شنبه خلیج فارس مواج است.

وظیفه تصریح کرد: امشب دما در شمال شرق به طور محسوس کاهش می یابد.

وی اظهار داشت: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه  ابری خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با 2 درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب 8 و -1 درجه سانتیگراد خواهند رسید.

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

 مطالب پیشنهادی:
آقای رئیس جمهور،لطفا با خودروی عمومی به محل کار بروید
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا!