طلاق به خاطر جراحی زیبایی!!
چندی پیش مرد جوان به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
 مرد جوان وقتی دید همسرش بدون اجازه او دست به جراحی زیبایی زده به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از همسرش جدا شود. چندی پیش مرد جوان به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم بدون اطلاع و اجازه من رفته و جراحی زیبایی کرده است. او به خواسته من احترام نگذاشته و من هم دیگر نمی‌خواهم با او زندگی کنم.

مرد جوان ادامه داد: 3 سال است که با مهناز ازدواج کرده ام. مهناز همیشه دوست داشت که به خودش برسد و مرتب جلب توجه می‌کرد. در صورتیکه من اصلا دوست نداشتم همسرم اینطور آرایش کند و به خودش برسد. حتی یک سال بعد از زندگی مشترکمان مهناز پایش را در یک کفش کرد و گفت که می‌خواهد بینی اش را جراحی کند.

 من خیلی مخالفت کردم ولی فایده ای نداشت و در آخر هم حرف او شد. مهناز بینی‌اش را با وجود مخالفت من عمل جراحی کرد. خیلی از این موضوع عصبانی بودم تا اینکه بعد از گذشت یکی دو سال از زندگیمان دیگر به این موضوع عادت و سعی کردم کمتر با مهناز سر این موضوع دعوا کنم.

وی در ادامه گفت: اما از چند ماه پیش دوباره درگیری‌های من و مهناز شروع شد. این‌بار مهناز می‌خواست گونه‌هایش را عمل کند. دیگر تحمل این یک کار را نداشتم. به او گفتم که هرکاری هم کند اجازه این‌کار را به او نخواهم داد. تا اینکه یک شب بر سر این موضوع با هم درگیری شدیدی پیدا کردیم و مهناز وسایلش را جمع کرد و به خانه پدرش رفت.

تصمیم گرفتم به خانه پدرش بروم و او را برگردانم. وقتی به آنجا رفتم در کمال ناباوری دیدم که مهناز بعد از رفتن به خانه پدرش، عمل جراحی زیبایی روی گونه‌هایش را انجام داده است. اصلا نمی‌توانستم باور کنم که مهناز تا این حد خودسر و خودرای باشد، برای همین می‌خواهم از او جدا شوم.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: روزنامه آرمان

 مطالب پیشنهادی:
دختر سه ساله ایرانی عضو انجمن بین المللی تیزهوشان جهان شد!!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا