به گزارش خبرنگار حوزه دنیایارتباطاتگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان کم فروشی در بازار سلامت، نگاهی به وضعیت نامناسب بیماران و ویزیت‌های گروهی پرداخته و می‌نویسد: مانند خرید که هر خدمتی بیماران نیز هزینه کردند و انتظار دارند در مقابلش خدمات مناسب دریافت کنند، اما خیلی اوقات این انتظار آن‌ها در...

این روزنامه در ادامه به مطالبی همچون وضعیت بیماران و نگاه پزشکان به آن‌ها در گذشته، مقایسه وضعیت بیماران در گذشته و حال، مهمترین اصل تشخیص بیماری، وقت گذاشتن پزشکان برای بیماران، استاندارد‌های زمان ویزیت و... اشاره می‌کند.

نسخه ناقص کنترل قاچاق دارو، موارد مخدر، سرقت و خشونت بیشترین جرایم جوانان ایرانی، سوء مدیریت و وقایع طبیعی، مهمترین علل گردوغبار، مستمری معلولان، فقط 52 هزار تومان، از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن را بررسی کرده است.

روزنامه جام جم را که ورق بزنیم، به گروه شوک روزنامه ایران می‌رسیم که به خبر رازگشایی از اصابت گلوله توپ به بوستان سپاهان شهر اصفهان پرداخته که بیانگر اتفاقاتی است که این روزها در مناطق جنوبی کشور به وضوح دیده می‌شود و بیانگر نا امنی، تجاوز بیگانگان به شهرهای جنوبی و بی توجهی به حقوق مردم ایران است.

ماجرا از این قرار است که در هفته گذشته حادثه شلیک گلوله توپ در بوستان سپاهان شهر اصفهان به وقوع پیوست، فرماندار اصفهان در این باره گفت؛ جزئیات و نتایج بررسی این حادثه در هفته جاری به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

در ادامه این روزنامه به موضوعی با عنوان سرقت اطلاعات از تلفن‌های همراه با این مضمون پرداخته که یک دزد با سرقت تلفن‌های همراه از اطلاعات بانکی طعمه‌اش در گوش استفاده و به سرقت اینترنتی دست می‌زد، به دست پلیس فتای آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف زورگیر خطرناک خیابان‌های مشهد، دو جسد در آتش سوزی مشکوک خودرو، حکم حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری صادر نشده است، بازداشت 8 سوداگر مرگ در عملیات مرزی پلیس، کمین مرد کلاه بردار برای بیسواد‌ها، رازگشایی کارمند تیزهوش از دادستان دروغ مرد شیاد، از موضوعات دیگری است که گروه شوک روزنامه ایران به آن پرداخته است.

روزنامه بعدی ما، روزنامه همشهری در صفحه شهری امروز خود به موضوع معادن شن و ماسه بلای جان محیط زیست تهران شده‌اند، پرداخته که در این باره می‌خوانیم: از سه معدن شن و ماسه جنوب غرب تهران که آلودگی‌های بسیاری را به همراه دارند، یک معدن به زودی تعطیل می‌شود و معدن دیگر هم در حال همکاری‌های لازم برای تعطیلی است.

اما یک معدن همچنان در برابر توقف فعالیت، مقاومت می‌کند. این در حالی است که بند 20 ماده قانون 55 شهرداری‌ها، تاکید می‌کند فعالیت واحد‌های آلاینده درون و حریم شهر باید متوقف شود.

در ادامه روزنامه نگار به مطالبی همچون پایان مجوز مهلت بهره برداری معدن شن و ماسه جنوب غرب تهران، بهره برداری بیشتر از ظرفیت شهر، عوامل تهدید کننده آلایندگی هوا، بررسی انتقال معادن شن و ماسه جنوب تهران و... اشاره می‌کند.

نمای 110 مسجد پیرایش و ساماندهی می‌شوند، پل‌های تقاطع‌های بزرگراه شهید نجفی رستگار به نوبت تکمیل می‌شوند، ارتقای امنیت شهروندان با الزام استعلام ایمنی ساختمان‌ها، بالاترین حجم تولید پسماند در بازار تهران از نوع خشک، از موضوعات دیگری است که روزنامه همشهری در صفحه شهری امروز خود آن را بررسی می‌کند.

از خبرهای شهر تهران، سری به روزنامه هفت صبح می‌زنیم که در صفحه زیر آسمان شهر خود به موضوع آثار مثبت تاسیس تریبون سخنگویی در ناجا پرداخته و در این باره می‌نویسد: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد حاکمیتی و ضامن برقراری و پایداری نظم و امنیت اجتماعی، همواره رابطه نزدیک و تنگاتنگی با زندگی مردم دارد.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون پاسخگویی نیروی انتظامی به شایعات و خبرها در شبکه‌های گسترده اجتماعی هر ثانیه میان مردم، نقش نیروی انتظامی در جلوگیری از گسترش شایعات در شبکه‌های اجتماعی، برقراری امنیت و نظم در جامعه و... اشاره می‌کند.

این روزنامه در صفحات پرونده روز، تازه‌های دانش و فناوری، زیر آسمان شهر و راهنمای بازار خود، موضوع‌های ردپای ایرانی در شاهکار آلمانی، ویروس اسراعیلی به دنبال اطلاعات مذاکرات، این قد بلند‌های مبادی آداب کمی خسیس، و مراحل شکایت از خودرو سازان را بررسی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران/