به گزارش خبرنگارحوزه قضاییگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛جت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری معاون قوه قضائیه در نشست خبری امروز سه شنبه با بیان اینکه قصد داریم در سال 94 تمامی ابلاغ‌های قضائیه را از طریق پیامک ارسال کنیم اظهار کرد: در طرح پیشخوان قضائی و همچنین ایجاد سامانه های الکترونیکی هدف این بود که سرویسی راه‌اندازی کنیم که مردم به جای تردد در...

وی با تاکید بر اینکه در این سیستم اشخاص حقیقی، حقوقی، و گروه ضابطان 3 گروه گیرنده خدمات هستند تصریح کرد: اجرای این طرح در تهران و 17 استان کشور آغاز شده و 110 دفتر پیشخوان قضائی راه‌اندازی و 41 دفتر در حال جانمایی است.

معاون قوه قضائیه با تصریح کرد: با راه‌اندازی 110 دفتر خدمات الکترونیک بالغ بر 36 میلیارد و 500 میلیون تومان صرفه‌جویی صورت گرفته که با راه‌اندازی 324 دفتر پیشخوان قضائی پیش‌بینی می شود این مبلغ به 110 میلیارد تومان برسد.

‌جت‌الاسلام و المسلمین شهریاری در پایان با اشاره به اینکه در این طرح خدمات قضائی بدون سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر دبیر خانه الکترونیک که توسط مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه راه‌اندازی شده است، 22 هزار کاربر در سطح قوه قضائیه مشغول به فعالیت هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران/