به گزارش حوزه قضاییگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، دومین نشست شورای قضایی استان تهران در سال جاری با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در محل اداره کل بازرسی استان تهران برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهارکرد: همزمان با نخستین روز هفته قوه قضاییه قانون جدید آیین دادرسی کیفری به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه مقدمات امر در حد مقدورات تدارک دیده شده است، گفت: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی است تا تمام مجموعه های قضایی و ادارات کل عضو شورا ضمن ارائه گزارش عملکرد، از خدمات ارزشمند ایثارگران و شهدای واحدهای تحت مسئولیت خود تقدیر به عمل آورند .

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه افزود: لازم است هرچه سریع تر در جهت اجرایی شدن دستورالعمل ساماندهی زندان ها و کاهش جمعیت کیفری با مسئولیت معاونت زندانهای دادگستری استان تهران، کمیته مربوطه به زودی تشکیل شده و اقدامات قانونی خود را در ابعاد گسترده تر انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران/