جواد حسینی معاون وامور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، اظهار کرد: برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از فیض معنوی این ماه گرامی برنامه‌هایی را با جهت آماده‌سازی مساجد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، ترویج فرهنگ ومعارف قرآنی، آشناسازی نسل جوان با آرمان‌های اسلامی و ایجاد فضای معنوی در جامعه در دست...

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از همه‌ِ ظرفیت‌های موجود، مراسم غبارروبی و تکریم مساجد طبق سنت همه ساله در دهه آخر ماه شعبان با هدف افزایش مشارکت مردمی برای تطهیر و ارتقاء سطح کیفی امکانات اجرا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 افزود: برنامه‌های ماه مبارک رمضان با رویکرد اصلی هویت، سبک زندگی قرآنی، مدیریت تغییرات فرهنگی و ارتقای نشاط معنوی شهروندان برنامه‌ریزی شده است.

حسینی با اشاره به برنامه‌های این معاونت برای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ویژه برنامه قاب بندگی، نذر کتاب، شمسه، شهریار شهر من باش، طب اسلامی، تغذیه و پردیس‌های ایران‌شناسی و... تدارک دیده شده است.

وی در پایان گفت: برای دستیابی به آثار و برکات قرآن کریم و آشناسازی و انس بیشتر اقشار جامعه به ویژه جوانان با مفاهیم و آموزه‌های این کتاب گرانقدر محافل تلاوت گروهی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان نیز برگزار می‌شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران/