تعطیلی برخی مدارس کشور در روز سه شنبه
وزارت آموزش و پرورش در قالب اطلاعیه هایی تعطیلی برخی از مدارس کشور را به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح روز سه شنبه اعلام کرد.

این مدارس کشور امروز تعطیل هستند

وزارت آموزش و پرورش در قالب اطلاعیه هایی تعطیلی برخی از مدارس کشور را به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح روز سه شنبه اعلام کرد.با توجه به بارش برف و برودت هوا امرور برخی مدارس کشور در نقاط مختلف در نوبت صبح تعطیل هستند.بر این اساس در استان آذربایجان غربی فقط در سری صبح سه شنبه ۲۴آذر ماه نواحی یک و دو ارومیه مقطع پیش دبستان و ابتدایی، شهرستانهای پیرانشهر، اشنویه، بوکان، شاهیندژ، مهاباد، میاندوآب و مناطق کشاورز، سیلوانا، صومای برادوست، نازلو و مرحمت آباد کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین مدارس شهرستان های نقده و سردشت در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و شهرستانهای خوی، سلماس و منطقه انزل فقط مقطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در استان لرستان مدارس شیفت صبح دوره های ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان های دورود، ازنا، الیگودرز، بروجرد و مناطق اشترینان، سیلاخور و زاغه تعطیل است.به گزارش ایسنا، سه شنبه کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان قزوین نیز در نوبت صبح تعطیل اند.

همچنین به اطلاع می رساند در استان کردستان به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس شهرستان های سقز، دیواندره، قروه دهکلان و مناطق زیویه و سریش آباد ومدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه سطح شهر و کلیه مدارس روستایی شهرستان بیجار و مدارس ابتدایی شهرستان های سنندج و بانه در نوبت صبح تعطیل است.همچنین در استان اصفهان مدارس دژ برادوست،نازلو،مرحمت آباد در کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستانهای بویین ومیاندشت، فریدن، چادگان و فریدونشهر در مقطع ابتدایی نوبت صبح تعطیل هستند.

در استان همدان نیز به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در نواحی یک و دو همدان، بهار، لالجین، کبودر آهنگ،گل تپه،رزن، سردرود قروه، درجزین، فامنین و قهاوند درنوبت صبح تعطیل هستند.

همچنین در استان قم، کلیه مدارس بخش خلجستان تعطیل هستند.در استان اردبیل نیز در نوبت صبح فقط پیش دبستانی و در خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل هستند.همچنین با توجه به برودت هوا یخبندان و لغزندگی معابر، کلیه مدارس در همه دوره های تحصیلی شهرستانهای اراک، آشتیان، خمین، خنداب، کمیجان، فراهان و شازند و منطقه سربند در نوبت صبح تعطیل هستند.

در شهرستان تفرش تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل است. در منطقه نوبران نیز تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستا نوبت صبح تعطیل و متوسطه اول و دوم در نوبت صبح ساعت 9:30 آغاز به کار خواهند کرد.در شهرستان زرندیه مدارس سه دوره تحصیلی بخش خرقان و مدارس ابتدایی نوبت صبح سایر مناطق این شهرستان تعطیل و مدارس متوسطه اول ودوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا