زمان افتتاح ایستگاه متروی میرزای شیرازی
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از افتتاح ایستگاه مترو میرزای شیرازی در بهمن ماه خبر داد و گفت: این ایستگاه در خط 3 واقع شده که در ادامه دو ایستگاه میدان ولی عصر (عج) و شهدای رسانه ادامه مسیر می یابد.
 

مترو میرزای شیرازی در بهمن ماه افتتاح میشود

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 6 از افتتاح ایستگاه مترو میرزای شیرازی در بهمن ماه خبر داد و گفت: این ایستگاه در خط 3 واقع شده که در ادامه دو ایستگاه میدان ولی عصر (عج) و شهدای رسانه ادامه مسیر می یابد. محمدباقر اسدی گفت: تا ابتدای ماه بهمن ایستگاه میرزای شیرازی در خط 3 به مجموع ایستگاه های متروی منطقه 6 اضافه می شود که با راه اندازی آن، تعداد ایستگاه های متروی منطقه 6 به 11 ایستگاه افزایش می یابد. وی افزود: تمام تجهیزات این ایستگاه مانند پله های برقی و تاسیسات ایمنی و خدماتی مورد نیاز نصب شده است و بزودی و در ابتدای بهمن ماه برای استفاده مسافران بویژه مسافران خط 3 مترو بهره برداری خواهد شد. 

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 6 ادامه داد: هم اکنون ایستگاه های توحید، چهار راه ولی عصر (عج)، میدان ولی عصر (عج) فردوسی، انقلاب اسلامی، دروازه دولت در خط 4 مترو و ایستگاه های هفت تیر، طالقانی، مصلی، مفتح و شهدای رسانه (جهاد) در منطقه راه اندازی شده است.
 
 
منبع: خبرگزاری ایسنا