توضیح فرمانده ناجا درباره انتشار تصاویر خصوصی سوشا مکانی در تلگرام
فرمانده ناجا توضیحاتی درباره پرونده انتشار تصاویر خصوصی "سوشا مکانی" در فضای مجازی ارائه کرد و درباره مراکز معاینه فنی خودروها نیز گفت: امیدوارم خلاءهای موجود حل شود.
 

پرونده سوشا مکانی در دادسرا

رییس حراست فدراسیون فوتبال: سوشا مکانی با پدر نامزدش به فدراسیون آمد

سوشا مکانی امروز به همراه فردی که خود را پدر یکی از دختران معرفی کرده بود به فدراسیون فوتبال آمدند و با ارائه مدارکی اذعان داشتند که این دختر نامزد مکانی بوده است. البته هیچ گونه عقدی میان این دو برقرار نشده بود.درباره‌ سایر دختران دیگر که در عکس‌ها بودند سوشا مکانی هنوز توضیحاتی ارائه نکرده است.سوشا مکانی باید به فدراسیون فوتبال بیاید و در مقابل رکن قضایی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کند.

..................................................................................................................................................................................

اشتری فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره انتشار تصاویر خصوصی سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در فضای مجازی و ادعای این فرض برای ثبت شکایتش در پلیس فتا اظهار کرد: پرونده این فرد در دادسرای جرایم رایانه‌ای در حال رسیدگی است و هر تصمیمی از سوی مقام قضایی گرفته شود، ما نیز طبق قانون با آن برخورد کرده و اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر ما درباره معاینه فنی اظهار کرد: بارها درباره متولیان معاینه فنی تاکید کرده و امیدواریم که خلاءهای موجود در این زمینه رفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره کنترل محافل انتخاباتی نیز تصریح کرد: اگر در محفلی تخلفی صورت گیرد، پلیس نیز طبق قانون با آن برخورد خواهد کرد و این تنها مربوط به محافل انتخاباتی نیست و پلیس همواره با تمام جرایم مشهود طبق قانون و با حکم قانون برخورد می‌کند.

اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت «تلگرام» و تصمیم‌گیری درباره فیلترینگ این شبکه پرطرفدار در کشور اظهار کرد: طبق آمارهای اعلام شده از سوی دستگاه‌های مربوطه، درصد قابل توجهی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند. موضوع تلگرام در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح شده و ما در این زمینه اختلافی با دیگر اعضاء نداریم و در مجموع به هر نتیجه‌ای که این کارگروه برسد، ما عمل کرده و آن را اعلام خواهیم کرد. فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: با توجه به تعطیل شدن یکی از جلسات کارگروه، تصمیم درخصوص تلگرام در جلسات آتی اتخاذ خواهد شد.
 
منبع: ایسنا