یکی از معابر مهم پایتخت به نام مرحوم آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، گفت: روش و قاعده شورا بر این است که وقتی چهره‌های سرشناس از دنیا می‌روند جا نمایی خوبی برای بهره گیری از نام آنها در سطح شهر صورت بگیرد و قطعا آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

یکی از معابر تهران به نام آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی

یکی از معابر مهم پایتخت به نام مرحوم آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی می‌شودبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجتبی شاکری، رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، در خصوص نامگذاری و جانمایی یکی از معابر مهم شهر تهران به نام مرحوم آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: هنوز جلسه‌ای در کمیسیون نامگذاری و در صحن شورا تشکیل نشده و در این خصوص برنامه‌ریزی نشده است.

وی اظهارکرد: ما منتظر جلسه‌ای هستیم تا با برگزاری جلسه کمیسیون و شورا در این خصوص تصمیم گیری شود. البته این را هم باید بگویم که به دلیل کمبود معابر و مکان‌هایی که در خور نام درگذشتگان باشد هنوز نتوانستیم برای چهره‌های ماندگاری مانند مرحوم مجتبی تهرانی و یا مرحوم آیت الله خوشوقت جانمایی را انجام دهیم و مکانی در شأن و شخصیت آنها نامگذاری کنیم اما قطعا موضوع نامگذاری یکی از مکان‌ها و معابر معتبر تهران به نام آیت الله هاشمی در دستور کار کمیسیون و شورا قرار خواهد گرفت.

 

منبع: میزان