كارشناس مركز مديريت راههای كشور گفت: برخي از محورهای ارتباطی كشور طی روزهای آينده مسدود و با اعمال محدوديت در تردد مواجه هستند.
   

محمدرضا علامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: محور سیرجان - بندرعباس امروز از ساعت ‪ ۹تا ‪ ۱۶برای انجام عملیات راهسازی مسدود خواهد بود.

وی گفت: مسیر جایگزین برای رانندگان برای این محور، مسیر بندرعباس - رودان - كهنوج - كرمان خواهد بود.

علامی گفت: محور دورود - ازنا واقع در استان لرستان پنج شنبه از ساعت ‪ ۱۲تا۱۸برای انجام عملیات راهسازی و ریزش برداری مسدود خواهد بود و رانندگان می‌توانند در این محدوده از طریق جاده قدیم با احتیاط و رعایت نكات ایمنی تردد كنند.

وی افزود: در مسیر اسدآباد - كنگاور واقع در استان همدان نیز به علت احداث پل زیرگذر در محدوده كیلومتر ‪ ۲۰عبور و مرور وسایل نقلیه تا اطلاع بعدی با محدودیت انجام می‌شود.

كارشناس مركز مدیریت راههای كشور گفت: در مسیر یاسوج - سمیرم - اصفهان نیز به دلیل احداث پل زیرگذر در محدوده كیلومتر ‪ ۴۶تا پایان تیر ماه تردد وسایل نقلیه از طریق جاده كنارگذر احداثی انجام می‌شود.

وی افزود: در مسیر بستان آباد - سراب حدفاصل شهر دوزدوزان و شهر سراب به طول۳۵كیلومتر به علت انجام عملیات روكش آسفالت و لكه گیری، تا اطلاع بعدی رانندگان وسایل نقلیه عبوری با محدودیت تردد مواجه هستند.

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news