شبکه سرویس پیام کوتاه بعد از 20 روز قطعی، شب گذشته در حالی وصل شد كه هنوز سرويس‌های MMS و GPRS قابل دسترسی نيست.
 
پس از آنكه کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی روز گذشته در مورد قطعی سرویس پیام‌کوتاه از وزیر ارتباطات درخواست جوابگویی کرد، شبکه سرویس پیام کوتاه بعد از 20 روز قطعی، شب گذشته در حالی وصل شد كه هنوز سرویس‌های MMS و GPRS قابل دسترسی نیست.
به گزارش ایلنا، سرویس پیام کوتاه که در تاریخ 21/3/88 و درست یک روز مانده به انتخابات به صورت کلی در تمام کشور قطع شد، دوشنبه هفته گذشته در شهرستان‌ها برقرار و روز گذشته نیز در استان تهران برقرار شد‏ ولی سرویس‌های MMS و GPRS كه همزمان با این سرویس قطع شده بود، هنوز هم غیر قابل دسترس است.
گفتنی است وزیر ارتباطات سه شنبه هفته جاری جهت ارائه گزارش در مورد اپراتور سوم تلفن‌همراه و خصوصی‌سازی مخابرات به کمیسیون صنایع مجلس دعوت شده بود که در این کمیسیون هم تذكراتی به وزیر ارتباطات در مورد قطعی شبكه پیامك داده شد؛ همچنین كه روز گذشته کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار توضیح وزیر ارتباطات درمورد قطعی این شبكه با گذشت 20 روز شد.
براساس این گزارش‏، هنوز هم ناكامی‌هایی در این شبكه وجود دارد؛ از جمله قطعی سرویس 3 شركت بزرگ SMS CENTER مخابرات (مگفا، رهیاب و داده‌پرداز) كه این قطعی‌ها همچنان ادامه دارد.
سه روز پیش خبرگزاری ایلنا از برقراری مجدد سرویس پیام‌کوتاه در پایان هفته جاری خبر داده بود.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir