طرح همپای مهربان با هدف آسان سازی ازدواج جوانان و تکريم اين سنت حسنه برای زوجين جوان استان تهران از تاريخ 23 تيرماه سال جاری آغاز به فعاليت مجدد کرد.
 
احمد مددی، مدیر ارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و جانشین ستاد همپای مهربان، در گفت و گو با  برنا از آغاز مجدد طرح همپای مهربان برای زوج های استان تهران خبر داد و گفت: در پی استقبال بی نظیر مردم از پروژه واگذاری محصولات سایپا به زوج های جوان استان تهران و بنا به درخواست مردم این طرح از تاریخ 23 تیرماه سال جاری آغاز به فعالیت مجدد کرد.

به گفته وی طرح همپای مهربان به مناسبت ماه مبارک رجب و با هدف تسهیل ازدواج جوانان و تکریم این سنت حسنه آغاز به فعالیت مجدد کرده است.

مددی در ادامه با بیان اینکه در این طرح محصولات تولیدی شرکت سایپا و پارس خودرو محصولات تولیدی خود را با تزیینات و گل آرایی با ثبت نام آسان به زوج های جوان واگذار می کند ادامه داد: خودروهای زانتیا، ماکسیما، مگان، رونیز، سرانزا، تندر 90 و ریو برای این طرح در نظر گرفته شده اند.

مدیر ارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا همچنین اظهار داشت: زوجین متقاضی برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده می توانند با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل سند ازدواج و کپی 5 صفحه اول و کارت عروسی به آدرس کیلومتر 5 جاده مخصوص کرج، خیابان شیشه مینا، بلوار ولیعصر، روبروی شهرک آزادی پلاک 20، شرکت فرهنگی ورزشی سایپا مراجعه نمایند.

شایان ذکر است این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد.

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news