سرپرست حج و زیارت استان تهران گفت: تمام افرادی كه فیش عمره بانك ملت دارند، می‌توانند برای اعزام به عمره امسال در كاروان‌ها ثبت‌نام كنند.
 

صمد سلیمان جاه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزای نوع A (خوكی) در عربستان و لغو سفر افراد زیر 5 سال و بالای 65 سال زائران ایرانی برای عمره امسال، گفت: برای تكمیل ظرفیت كاروان‌ها از اولویت یك تا 200 بانك ملت خواستیم كه در كاروان‌ها ثبت‌نام كنند.
وی ادامه داد: با توجه به عدم استقبال افراد اولویت‌دار، برای اعزام به عمره مفرده در سال جاری، تمام افرادی كه فیش بانك ملت دارند، می‌توانند برای ثبت‌نام در كاروان‌ها اقدام كنند.
سرپرست حج و زیارت استان تهران یادآور شد: تا زمانی كه كاروان‌ها تكمیل شوند، تمام افراد كه حتی اولویت آنها نیز اعلام نشده است می‌توانند مراجعه كنند.
سلیمان‌جاه اظهار داشت: افرادی كه در كاروان‌ها ثبت‌نام می‌كنند، در دهه دوم مرداد به مكه معظمه و مدینه منوره اعزام می‌شوند.
وی یادآور شد: ملاك ثبت‌نام متقاضیان داشتن گذرنامه بین‌المللی معتبر كه تا تاریخ 29 اسفند 88 اعتبار داشته باشد. افرادی كه بیماری ریوی، كلیوی، دیابت، ناراحتی قلبی دارند از این سفر معذور هستند. همچنین افراد بالای 65 سال و كودكان زیر 5 سال امكان ثبت نام در كاروان‌ها را ندارند. این مجوز محدود بوده و افراد فاقد اولویت می‌بایست جهت اخذ مجوز با گذرنامه بین‌المللی و كارت ثبت نام به دفتر حج و زیارت استان تهران واقع در خیابان آزادی، نبش رودكی، ساختمان حج و زیارت، طبقه اول، اتاق 208 مراجعه كنند.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news