تجمع در مشهد در اعتراض به گرانی
فرماندار مشهد در واکنش به تجمع "نه به گرانی"، گفت: این تجمع غیرقانونی بود با این وجود نیروی انتظامی با تجمع‌کنندگان بسیار با مدارا برخورد کرد.

اظهارات فرماندار مشهد درباره تجمع "نه به گرانی"

محمدرحیم نوروزیان فرماندار مشهد با اشاره به تجمع "نه به گرانی" که امروز در میدان شهدا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همانگونه که پیش از این هم اعلام شده بود، این تجمع غیرقانونی و مجوزی برای برگزاری آن صادر نشده بود، با این حال تعدادی از افراد در میدان شهدا تجمع کردند. با این وجود نیروی انتظامی به آنان تذکرات لازم را داد و بسیار با مدارا با آن‌ها برخورد کرد

نوروزیان با بیان اینکه سعی بر این بود که مشکلی ایجاد نشده و عده‌ای از آن سوء‌استفاده نکنند، تصریح کرد: بر این اساس تذکراتی به این افراد داده شد و آن‌ها مدتی در میدان شهدا حضور داشتند و پس از آن متفرق شدند. همچنین تعدادی که قصد تعرض به اموال عمومی و تخریب آن‌ها را داشتند توسط مأموران نیروی انتظامی بازداشت شدند.

این تجمع کنترل شد و اتفاق خاصی در آن رخ نداد و در حال حاضر تجمع پایان یافته است و اوضاع مشهد عادی است.

توضیحات تکمیلی

عوامل اصلی ناآرامی‌های امروز مشهد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

تجمع امروز، مربوط به سپرده گذاران برخی موسسات مالی و اعتباری و پدیده شاندیز در مشهد بود كه با تحریك برخی عوامل سودجو به ناآرامی كشیده شد كه در پی آن نیروی انتظامی اقدام به دستگیری سركردگان آن كرد.

برخی عناصر مخل آرامش قصد سوء استفاده از این تجمع آرام سپرده گذاران را داشتند که  با معرفی تجمع کنندگان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir