مدارس در سال‌جاری تا 28 اسفندماه دایر است
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان اول تا پنجم ابتدایی برای جبران جاماندگی‌های آموزشی ناشی از تعطیلات آلودگی هوا و سرما، تا 9 خرداد به مدرسه می‌روند.

دانش‌آموزان اول تا پنجم ابتدایی در سال‌ تحصیلی‌جاری تا 9 خرداد مدرسه می‌روند

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: بخشنامه‌ای به مدارس ابتدایی و متوسطه شهر تهران ارسال شده است که در آن تأکید شده مدارس در سال‌جاری تا 28 اسفندماه دایر بوده و فعالیت آموزشی خود را ادامه دهند.

مدارسی که در طرح اسکان نوروزی حضور دارند می‌توانند با مجوز موردی که از منطقه خود دریافت می‌کنند، زودتر مدارس را تعطیل کنند.

دانش‌آموزان اول تا پنجم ابتدایی برای جبران جاماندگی‌های آموزشی ناشی از تعطیلات آلودگی هوا و سرما تا 9 خرداد به مدرسه می‌روند و امتحانات هماهنگ پایه ششمی‌ها که هر سال از اول خرداد شروع می‌شد در سال تحصیلی جاری، پنجم تا سیزدهم خردادماه خواهد بود.

اگر گزارشی به آموزش و پرورش تهران در خصوص تعطیل کردن زودتر از موعد مدارس در اسفندماه یا خردادماه برسد، حتماً با آن برخورد خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه کلاس‌های جبرانی دانش‌آموزان رایگان است، گفت: شورای مدرسه می‌تواند در خصوص افزایش ساعات درسی دانش‌آموزان برای جبران عقب‌ماندگی درسی ناشی تعطیلات تصمیم‌گیری کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com