شهردار جدید تهران سوگند یاد کرد
محمدعلی افشانی شهردار تهران به عنوان شهردار منتخب شورای شهر سوگند یاد کرد.

تقدیم حکم شهردار تهران به محمد علی افشانی توسط وزیر کشور

محمد علی افشانی که یکشنبه هفته گذشته (23 اردیبهشت) به عنوان شهردار تهران انتخاب شد. امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر سوگند یاد کرد.

افشانی دومین شهردار منتخب شورای شهر پنجم تهران است که پس از استعفای محمدعلی نجفی و از میان هفت کاندیدا توسط اعضای شورای شهر تهران به عنوان شهردار انتخاب شد.

متن سوگندنامه افشانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها (سوره نساد، آیه 58)

«خدا به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانشان بازگردانید.»

من به عنوان شهردار منتخب شورای اسلامی پنجم شهر تهران در محضر خداوند سمیع و بصیر، شهروندان گرانقدر، و اعضای محترم شورای شهر، سوگند یاد می‌کنم که:

در اجرای تمامی ماموریت‌های محوله همواره خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار خویش بدانم.

برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تمام دانش و تجربه خویش را با انتخاب همکاران و مدیرانی امین ، پاکدست و کارآمد و شایسته توامان به کار گیرم.

با بهره مندی از خرد جمعی و با تکیه بر اصل مشارکت مردم در امور، برای نیل به اهداف و برنامه‌های توسعه پایدار شهری شرایط مناسب را فراهم سازم.

در راستای شفافیت بخشی به امور، پاسخگویی به افکار عمومی، توجه به جریان آزاد اطلاعات ، پذیرش نظارت جامع و اجرای کامل مصوبات قانونی شورای محترم را نصب العین قرار دهم.

عدالت در توزیع منابع و اغتنام فرصت‌ها، رعایت صرفه و صلاح جامعه و مبارزه با فساد و خودکامگی را در لوحه فعالیت‌های خود و همکارانم قرار دهم.

سید محمد علی افشانی

شهردار-جدید-تهران-سوگند-یاد-کرد

شهردار-جدید-تهران-سوگند-یاد-کرد

شهردار-جدید-تهران-سوگند-یاد-کرد


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir/ mehrnews.com