بررسی پرونده ایران مال در شورای شهر
رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از بررسی ابعاد مختلف پرونده "ایران مال" در هفته آینده در شورای شهر خبر داد.

ایران مال جزو پروژه‌های بزرگ مقیاس و منحصر به فرد در کشور است

افشین حبیب زاده عضو شورای شهر پتجم تهران صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید روز گذشته تعدادی از اعضای شورا از پروژه "ایران مال" در منطقه 22 گفت: روز گذشته به همراه سه نفر دیگر از اعضای شورای شهر از کمیسیون‌های شهرسازی، حمل ونقل، بودجه و با همراهی بازرسی شهرداری جلسه‌ای درباره پروژه ایران مال در منطقه 22 برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه گزارشی از وضعیت این پروژه بیان کردند، تصریح کرد: طرفین این پرونده توضیحاتی درباره این پروژه بیان کردند و قرار شد جلسه بعدی هفته آینده در شورای شهر برگزار شود؛ چرا که ایران مال جزو پروژه‌های بزرگ مقیاس و منحصر به فرد در کشور است که قطعا می‌تواند تاثیرات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف شهر تهران داشته باشد.

حبیب زاده با بیان اینکه قطعا شورا به دنبال بهبود شرایط تهران و توسعه شهر است،‌ گفت: اما موضوع رعایت ضوابط و مقررات را همزمان با توسعه شهری باید مد نظر قرار دهیم که امیدوارم این دو مسئله قابل جمع باشد و در آینده نزدیک شاهد بهبود بیش از پیش شرایط تهران باشیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی نظیر ایران مال می‌تواند در زمینه گردشگری برای شهر تولید ثروت کند، گفت: ما باید سرمایه گذاران داخلی را تشویق کنیم تا سرمایه‌های خود را در داخل به کار گیرند و زمینه تحقق این امر را در عمل فراهم کنیم. البته مسائل فنی نیز در مورد این پروژه وجود دارد که نیازمند گزارشات بیشتری است که قطعا گزارش نهایی در شورا بررسی خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir