پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا دوشنبه 97/03/21
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت:‌ احتمال وقوع پدیده گرد و خاک و به تبع آن کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق وجود دارد.

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور

احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در مرکز، تهران، ارتفاعات البرز، شمال شرق و شرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز(۲۰ خرداد) شدت بارش در شرق تهران، ارتفاعات شرقی البرز، شمال سمنان، شرق مازندران، برخی نقاط استان گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود.

وظیفه در ادامه اظهار کرد: فردا (دوشنبه ۲۱ خرداد) شدت بارش در مناطق شرقی تهران، ارتفاعات شرقی البرز و شمال سمنان خواهد بود. در روز سه شنبه (۲۲ خرداد) شدت بارش در مناطق شرقی تهران، ارتفاعات شرقی البرز، شمال سمنان و برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وضعیت هوای تهران در فردا:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ خرداد) آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری، در بعد از ظهر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد و ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir