جستجوی اسناد و مدارک جانباختگان در ارتفاعات دنا
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر 64 نفر از جانباختگان سانحه هوایی ارتفاعات دنا از نظر DNA کامل بوده و آنها را تحویل داده‌ایم و دو نفر آخر هم شناسایی شدند و در حال تحویل به خانواده‌های‌شان هستیم.

شناسایی هویت 2 مسافر / انتقال و بررسی لاشه هواپیما

 احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج ، شدت برخورد هواپیما با ارتفاعات باعث شده اشیاء و وسایل به مناطق اطراف پرتاب شود.

با توجه به اینکه ارتفاعات دنا یخچالی بوده مدارک و اسناد این جانباختگان در منطقه پخش شده است.

پیکر ۶۴ نفر از جانباختگان سانحه هوایی ارتفاعات دنا از نظر DNA کامل بوده و آنها را تحویل داده‌ایم و یکی دو نفر آخر هم شناسایی شدند و درحال تحویل به خانواده‌های‌شان هستیم.

با توجه به اینکه منطقه یخچالی بوده است مدارک و اسناد این جانباختگان در منطقه پخش شده بودند، این منطقه تحت حفاظت قرار دارد. البته مرحله اول که جستجو و انتقال اجساد این عزیزان بوده، کاملا انجام شده است.
 
 در این مرحله اگر سازمان هواپیمایی بخواهد لاشه هوایپما را که این جزو قوانین بین‌المللی است برای بررسی‌های بعدی منتقل کند، در مراحل دیگر این اقدام هم در دستورکار قرار دارد. مسئولان مدیریت بحران و پزشکی قانونی استان اعلام کرده‌اند، مراحل شناسایی و انتقال اجساد به اتمام رسیده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir