دستگیری محتکر 50 میلیاردی در بابلسر
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری محتکر 50 میلیاردی در بابلسر خبر داد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری محتکر 50 میلیاردی خبر داد

سرهنگ حسن مفخمی  شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم خانگی توسط فردی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی بابلسر موفق به شناسایی محل نگهداری اموال احتکار شده توسط متهم شدند .

سرهنگ مفخمی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی بابلسر به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت ومعدن وتجارت، در بازرسی از محل محل انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی به ارزشی بالغ بر 50 میلیارد ریال کشف کردند .

این مقام انتظامی، از پلمب محل نگهداری کالاهای احتکار شده توسط متهم خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقصادی و تولیدی کشور می شود بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می شود .

سرهنگ مفخمی شهرستانی در خاتمه با اشاره به عزم راسخ پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir