8سال زندان، شلاق و انفصال دائم از کار برای یک مدیرکل
دادستان عمومی و انقلاب سمنان از اعلام حکم هشت سال زندان برای مدیرکل پیشین یکی از دستگاه‌های اجرایی این استان که به جرم ارتشاء در زندان به سر می‌برد، خبر داد

۸ سال زندان، شلاق و انفصال دائم برای مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی سمنان

حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب سمنان با اعلام این خبر، اظهار کرد: حکم قطعی مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی استان سمنان که به جرم ارتشاء دستگیر و روانه زندان شده بود، صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان ادامه داد: دادگاه تجدید نظر در تاریخ هشتم مرداد ۹۷ حکم محکومیت قطعی اسماعیل صادقی، مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی استان را صادر و در ۱۵ مرداد ۹۷ حکم جهت اجرا به بخش اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب سمنان ارسال و به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با اشاره به ارتکاب این مدیر پیشین به ۹ فقره ارتشاء، تصریح کرد: این مجرم به هشت سال حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات دولتی، ۹ فقره تحمل شلاق تعزیری، جزای نقدی و ضبط اموال ناشی از ارتشاء محکوم قطعی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان با بیان این که بر اساس قانون احکام جرایم اقتصادی باید در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود، افزود: بر اساس تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی، آن دسته از احکام جرایم اقتصادی که بیش از یک میلیارد ریال باشد، از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir