تکلیف برنامه پرمخاطب «دکتر سلام» چه شد؟
تهیه کننده مجموعه طنز « دکتر سلام» با اشاره به نامهربانی‌های مسئولان گفت: از دولت و آقای روحانی می‌خواهیم راه آزادی را برای یک مجموعه دانشجویی باز کنند

برگزاری با قدرت این مراسم در ۸ شهریور

مراسم جشن تولد مجموعه طنز« دکتر سلام» که هرساله با استقبال پرشور دانشجویان، سیاسیون، هنرمندان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود امسال درحالی قرار است 8 شهریور ماه برگزار شود که تاکنون محل برگزاری این جشن که پرمخاطب‌ترین مجموعه طنز در فضای مجازی است، مشخص نشده است.

هادی قاسمی تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی « دکتر سلام» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در این رابطه با اشاره به نامهربانی‌های مسئولان دولتی در قبال مجموعه طنز «دکتر سلام» گفت: متاسفانه دولت حداقل‌ترین چیز که یک مکان برای برگزاری مراسم است را از یک مجموعه دانشگاهی دریغ کرده و علیرغم پیگیری‌ها که ما انجام داده‌ایم از در اختیار قرار دادن یک سالن برای برگزاری این مراسم به ما خودداری می‌کند.

ما از دو ماه پیش پیگیری‌های لازم را جهت برگزاری این مراسم در سالن 12 هزار نفری آزادی انجام دادیم ولی متاسفانه پاسخ قابل تأملی که وزارت ورزش و جوانان به ما دادند ما را حیرت‌زده کرد.

 آنها گفتند به دلیل جلوگیری از آسیب فیزیکی ورزشگاه و استفاده بهتر از زمین ورزشی نمی‌توانیم این سالن را در اختیار شما قرا دهیم، منظورشان این بود که نمی‌شود از این مکان در برنامه های غری ورزشی استفاده کرد،  در صورتی که این یک استدلال غیرمنطقی است چون در سال‌های مختلف برنامه‌های گوناگونی در این مجموعه برگزار شده است.

تهیه کننده طنز دکتر سلام یادآور شد: چطور برنامه‌هایی مانند مراسم معتادان بهبود یافته، بازنشستگان، جشن دوقلوها، مراسم انتخاباتی آقای روحانی و مراسم‌هایی از این دست می‌توانند در این مجموعه برگزار شوند ولی یک مراسم دانشجویی نمی‌تواند؟

اینها همه نشان می‌دهد یک انگیزه‌هایی توسط دولت برای محدود کردن فضای دانشجویی و یک رسانه و مراسم دانشجویی وجود دارد.

با این حال ما گفتیم اگر شما برای در اختیار قرار دادن ورزشگاه آزادی نگرانی دارید سالن هفتم تیر را به ما بدهید ولی با این خواسته هم مخالفت کردند. درخواست گرفتن سالن شهید شیرودی را هم دادیم ولی آنجا را هم به ما ندادند.

متاسفانه دولت یک مکان را برای برگزاری برنامه دانشجویی اختصاص نمی‌دهد، حداقل آزادی‌های اجتماعی توسط دوستان دولت رعایت نمی‌شود. متاسفانه حداقل‌هایش حقوق شهروندی که روحانی بر آن تاکید می‌کند نادیده گرفته می‌شود و دانشجویان حق ندارند در این شهر و پایتخت کشور یک مراسم دانشجویی را آزادانه برگزار کنند.

با توجه به مشکلات به وجود آمده ما این موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کردیم. متاسفانه نمایندگان تهران به جهت نزدیکی با دولت و همچنین از آنجا که سلیقه سیاسی آنها با دولت نزدیک است با ما همکاری نکردند.

تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی « دکتر سلام» گفت: متاسفانه  برای یک نماینده‌ مجلس درب سرویس‌های بهداشتی حرم امام رضا (ع) موضوعیت پیدا می‌کند ولی در یک موضوع مهمی مانند برگزاری جشن دانشجویان کمترین تحرکی را نشان نمی‌دهد! ما علیرغم رجوعی که به این نماینده کردیم وی هیچ اقدامی برای پیگیری مطالبه دانشجویی نداشت.

مابقی نمایندگان تهران هم تنها همدردی کردند، البته 20 نماینده از شهرهای مختلف به جز تهران از وزارت ورزش مطالبه کردند که چرا چنین اقدامی انجام داده است.

قاسمی در ادامه ضمن تشکر از قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: حتی آقای قاضی‌زاده به وزیر ورزش تذکر داد که چرا اجازه ندادید چنین مراسمی در مکان‌های مذکور برگزار شود.

از دولت و آقای روحانی می‌خواهیم راه آزادی را برای برگزاری یک جشن دانشجویی باز کنند و اجازه دهند دانشجویان این مراسم را برگزار کنند.

 علیرغم تذکرات داده شده به نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان از همکاری با ما خودداری می‌کنند.

انشاالله مراسم دکتر سلام را پرقدرت برگزار خواهیم کرد حتی اگر دولت راه آزادی را ببندند.

تهیه کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی « دکتر سلام» همچنین افزود: سال گذشته هم این اتفاق تکرار شد و علیرغم اینکه همه کارهای لازم را برای برگزاری مراسم در ورزشگاه انجام داده بودیم و حتی هزینه سالن را هم پرداخت کرده بودیم با برگزاری این مراسم در آن مجموعه مخالفت کردند.

لازم به ذکر است، دکتر سلام پر مخاطب‌ترین مجموعه طنز در فضای مجازی است که 5 سال سابقه فعالیت داشته و در خبرگزاری دانشجو تولید می شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com