ماجرای وجود موش در بیمارستان فقیهی شیراز
رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز با اشاره دست به دست شدن کلیپی مبنی بر وجود موش در یکی از بخش‌های تازه این بیمارستان گفت: فاضلاب و بخشی از تاسیسات شیراز در اطراف این بیمارستان سبب این موضوع شد

فاضلاب خیابان زند علت حضور موش‌ها

علی اکبری رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز با بیان اینکه این بیمارستان با قدمتی ۷۵ ساله، روزانه پذیرای بیش از پنج هزار مراجعه‌کننده از منطقه جنوب کشور و فارس است، اظهار داشت:دست به دست شدن کلیپی مبنی بر وجود موش در یکی از بخش‌های تازه بهسازی شده این بیمارستان وجهه خدمات شبانه‌روزی این بیمارستان را خدشه‌دار کرد.

وی گفت: به نظر می‌رسد وجود فاضلاب و بخشی از تاسیسات شیراز در اطراف این بیمارستان سبب شده در باغچه و جوی مقابل این بیمارستان به صورت علنی شاهد وجود جانوران موذی باشیم.

اکبری افزود: موقعیت ویژه بیمارستان و قدمت ۷۵ ساله آن سبب شد تا با وجود تلاش بی‌وقفه مسئولان در کنترل کانال‌های متعدد فاضلاب موجود در بولوار زند، چنین اتفاقی رخ دهد.

رئیس بیمارستان شهید فقیهی بیان کرد: همراهی و همدلی مردم این شهر سبب ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی متعددی نظیر درمان و جراحی سرطان‌های زنان و سرطان روده، جراحی قلب کودکان و بزرگسالان، آنژیوگرافی و پوست شده که همواره رو به گسترش است.

وی به شهروندان این اطمینان را داد که پیگیری‌ها و اقدامات جدی برای شناسایی علت وجود جانوران موذی و راهکار‌های رفع آن صورت می‌گیرد همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجدانه پیگیر تغییر محل بیمارستان و احداث مجدد در جای دیگر شهر شیراز در سال‌های آتی است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com