دستور قضایی لازم برای حادثه برخورد اتوبوس با تانکر صادر شد
در پی تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حمل سوخت 19 نفر جانباختن که به دنبال آن دستگاه قضا دستور بررسی سریع علت این حادثه را داد

دستگاه قضا به منظور بررسی سریع علت حادثه دستور قضایی صادر کرد

حوالی ساعت 23:30 شب گذشته، با برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر حمل سوخت در آزاد راه نطنز-کاشان که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود متاسفانه 19 نفر از مسافران این اتوبوس در دم جان باختند و 27 نفر مصدوم این حادثه به بیمارستان های کاشان، بادرود و اصفهان منتقل شدند؛ علت این حادثه به طور قطع اعلام نشده است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، احمد خسروی وفا - رییس کل دادگستری استان اصفهان در پی وقوع حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری که از مبدأ تهران به مقصد کرمان در حرکت بود و منجر به کشته شدن 19 نفر شد، گفت: دستورات قضایی لازم صادر گردیده و علت حادثه توسط افسران و کارشناسان راهنمایی و رانندگی که هم اکنون در محل حضور دارند، در دست بررسی است و پس از اعلام نظر قطعی کارشناسی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

حال دو مصدوم برخورد تانکر با اتوبوس در اصفهان خوب است

فریدون عابدینی- مدیر بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان در خصوص دو نفر از مصدومان انتقالی به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان، اظهار کرد: دو نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) انتقال داده شدند که از همان ابتدا عملیات بر روی آنها آغاز شد.

یک خانم و یک آقا انتقال پیدا کرده اند که درصد سوختگی آنها 20 تا 25 درصد بوده است و حال هر دو این افراد مناسب است و مشکل خاصی ندارند

شناسایی نشدن هویت هیچ جسدی از حادثه اتوبوس نطنز-کاشان

رضا حاجی، آقاجانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نطنز،اظهار کرد:به علت وخامت حادثه و سوختگی اجساد تا این لحظه هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است و نهادهای مرتبط با این موضوع در حال بررسی هویت اجساد هستند.

وی ادامه داد: آزاد راه نطنز به کاشان که حدود ساعت 23:30 شب گذشته در 5 کیلومتری بادرود بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت دچار مسدودی جزیی شده بود و باعث ایجاد ترافیک سنگینی شده بود، بازگشایی شد. با تلاش عوامل راهداری حوالی 4 صبح امروز این مسیر کاملا بازگشایی و پاکسازی شده و اکنون تردد در این مسیر بدون هیچ مشکلی در جریان است.

رئیس اداره راهداری نطنز گفت: با توجه به فوت راننده اتوبوس و نامشخص بودن نحوه برخورد و چگونگی حادثه، فعلا علت حادثه نامعلوم است و تحقیقات از راننده تریلر زنده مانده است برای مشخص شدن موضوع ادامه دارد و بعد از کارشناسی صحنه حادثه علت آن مشخص خواهد شد.

احمد خسروی وفا - رییس کل دادگستری استان اصفهان در پی وقوع حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری که از مبدأ تهران به مقصد کرمان در حرکت بود و منجر به کشته شدن 19 نفر شد، گفت: دستورات قضایی لازم صادر گردیده و علت حادثه توسط افسران و کارشناسان راهنمایی و رانندگ در دست بررسی است و پس از اعلام نظر قطعی کارشناسی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir