هزینه مکالمات همراه اول از اول مهرماه تغییر می کند
همراه اول اعلام کرد از تاریخ اول مهرماه تعرفه پایه سرویس مكالمه درون و برون شبكه، یكسان می شود

تعرفه مکالمات درون و برون شبکه همراه اول یکسان می شود

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از ابتدای مهر ماه سال جاری تعرفه پایه(آزاد) سرویس مكالمه درون و برون شبكه همراه اول یكسان می شود.

بر اساس این گزارش، از یکم مهر ماه هر دقیقه مكالمه درون و برون شبكه بصورت تک نرخی برای سیم كارت های دائمی ۵۹۹ ریال و برای سیم كارت های اعتباری ۸۹۹ ریال محاسبه می شود.

در این اطلاعیه آمده است که این روش جدید قیمت گذاری موجب سهولت و شفافیت بیشتر در محاسبه هزینه مکالمات مشترکین خواهد شد. از مزایای دیگر این طرح کاهش تعرفه تماس های برون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است.

همزمان با اجرای این طرح که در چارچوب مصوبات رگولاتوری و منطبق با روش های روز قیمت گذاری در دنیا است جهت بالا بردن قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیشتر هزینه مشترکین، بسته های مقرون به صرفه و متنوع مکالمه درون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است. مشترکین دائمی و اعتباری می ‌توانند با شماره‌ گیری #۳۳۷*۱۰* بسته‌ های مکالمه ماهانه را مشاهده و خریداری کنند.

گفتنی است پیش‌تر در سال ۹۳، طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفت که به موجب آن، هزینه‌ های جابجایی در شبکه همراه، تعرفه های زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک و هزینه های بین شهری و بین استانی حذف و تعرفه مکالمات درون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری یکسان شد. اما به موجب طرح جدید، تعرفه تمامی تماس ‌های درون و برون شبکه همراه اول نیز یکسان می شود.

همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir