دستگیری 13 نفر از کارکنان شهرداری کرج
دادستان کرج از دستگیری 13 نفر از کارکنان شهرداری این شهرستان خبر داد

دستگیری تعدادی از پرسنل شهرداری کرج

حاجی رضا شاکرمی اظهار کرد: بلاتکلیفی وضعیت شهردار کرج و قصور اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار این کلانشهر موجب مشکلات و ضرر شهرداری و عدم خدمات رسانی به شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بلاتکلیفی شهرداری موجب افزایش روز افزون تخلفات در بدنه شهرداری، رشد فزاینده دلالی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات و تضییع حقوق عمومی گردیده است.

شاکرمی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) استان در راستای سالم سازی و برخورد قاطع با تخلفات، اقدام به تحقیقات مشروح و مفصل کرده و گزارش کاملی درباره تعدادی از پرسنل متخلف شهرداری به دستگاه قضایی منعکس  کردند که براساس آن تاکنون 13 نفر از پرسنل شهرداری، افراد دلال و کار چاق کن شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: عمده فعالیت این افراد کار چاق کنی، اخذ رشوه در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، خرید و فروش پست‌های مدیریتی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات، غصب عناوین و جعل است که پرونده در حال بازرسی و تکمیل تحقیقات است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اظهار کرد: دستگاه قضایی و سربازان گمنام و مخلص امام زمان(عج) کماکان در راستای وظیفه ذاتی خود نظارت کافی خواهند داشت و چنانچه این برخورد درس عبرتی برای پرسنل خاطی شهرداری و سایر دستگاه‌ها نباشد برخورد قاطع در دستور کار این دو مرجع قرار دارد.

گردآوری گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir