دستگیری مالخر میلیاردر
مالخری که از سال 94 اقدام به خرید اجناس و لوازم سارقان می کرد،​ دستگیر شد

دستگیری مالخر میلیاردر

سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: این مالخر سابقه دار لوازم و اجناس خریداری شده از سارقان را در چند نقطه از تهران از جمله حوالی میدان قزوین انبار می کرد. 

وی افزود:​ این مالخر 2 بار سابقه مالخری در سال های گذشته دارد که متأسفانه بعد از آزادی از زندان این کار را با همکاری چند سارق دنبال ادامه داد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: با پیگیری های کارآگاهان اداره آگاهی و ردزنی های انجام شده نخستین محل دپوی این اموال در حوالی میدان قزوین کشف شد. 

سردار لطفی گفت: با ورود مأموران پلیس آگاهی مشاهده شد هرآنچه که سارقان می ربودند، مالخر خریداری می کرد. 

وی گفت: انواع کیف و کفش، پوشاک، چادرهای مسافرتی،​ لوازم یدکی، پارچه،​ کتاب های نفیس،​ لوازم خانگی،​ انواع موتور برق،​ انواع پمپ آب،​ ظروف پلاستیکی و​ وسایل صوتی - تصویری از این انبار کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ارزش اموال به دست آمده از این مالخر حدود 8 میلیارد تومان است که مأموران درحال بررسی و جستجوی بیشتر برای دستگیری سارقان هستند. 

وی گفت: این مالخر برغم اینکه فردی پولدار بوده و ارزش اموال و دارایی اش حدود 8 میلیارد تومان است، اما بازهم مالخری می کرده است. 

سردار لطفی درادامه گفت:​ یکی از مشکلات پلیس آگاهی بازگرداندن اموال و اجناس کشف شده به صاحبانش است زیرا معمولاً مالباختگان اسناد، مدارک و شواهدی برای مالشان ندارند ، بنابراین از شهروندان می خواهیم اجناس و اموال منزل شان را ثبت کنند و مشخصات و سریال این اموال را داشته باشند که در صورت سرقت لیست این اموال را ارائه دهند تا پلیس نیز به سرعت بتواند این اموال را بازگرداند. 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: iribnews.ir