ثبت یک میلیون و نهصد هزار متقاضی کارت سوخت المثنی
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی،­ از ثبت نام کارت...

ثبت یک میلیون و نهصد هزار متقاضی کارت سوخت المثنی

ثبت یک میلیون و نهصد هزار متقاضی کارت سوخت المثنیزیبا اسماعیلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: تا‌کنون یک میلیون و نهصد هزار نفر به‌صورت غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن خدمات دولت همراه و همچنین شماره گیری کد دستوری *4# جهت کارت سوخت المثنی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: تعداد ثبت نام موفق افرادی که به صورت حضوری اقدام کرده‌اند نیز بیش از 200 هزار نفر اعلام شده است. بنابراین تا امروز که آخرین ساعات مهلت تعیین شده جهت ثبت نام کارت سوخت المثنی است در مجموع بیش از 2میلیون و100 هزار نفر درخواست خود را با موفقیت ثبت کرده اند.

اسماعیلی درباره خودروهای نو شماره ای که از سال 94 تاکنون کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند هم گفت: کارت سوخت این خودروها صادرشده و در اداره پست موجود است به همین علت از امروز سامانه ای پیامکی فعال شده که با ارسال پیامک به مالکان این خودرو محل نگهداری و نحوه دریافت این کارت سوخت ها اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از ابطال بیش از24 هزار کارت سوخت غیرقانونی مهاجر با آغاز ثبت‌نام کارت سوخت المثنی خبرداد و افزود: از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تاکنون بیش از 24 هزار کارت سوخت غیرقانونی مهاجر که با انگیزه قاچاق به یکی از استان‌های مرزی ارسال شده بود، باطل شد.

اسماعیلی تاکید کرد: عواقب واگذاری کارت سوخت به افراد ناشناس متوجه مالکان خودروهاست.

وی با بیان­ اینکه در آخرین ساعات مهلت قانونی ثبت نام کارت سوخت المثنی قرار داریم گفت: از ماکلان خودروهایی که تاکنون ثبت نام خود را انجام نداده اند درخواست داریم تا برای این کار اقدام کنند ­زیرا از زمان الزامی شدن عرضه سوخت با کارت که بزودی اعلام خواهد شد، سوخت گیری فقط­­با کارت سوخت انجام می شود و مالکان ­خودرو و موتور سیکلت هایی که فاقد کارت سوخت باشند با مشکل مواجه خواهند شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: iribnews.ir