پرداخت عمده مطالبات معلمان تا پایان سال
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه عمده مطالبات معلمان خرید خدمات تا پایان سال پرداخت می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم حقوق این معلمان را به روز کنیم و مانند سرباز معلمان و نیروهای حق‌التدریس ماهیانه پرداخت شود

پرداخت عمده مطالبات معلمان تا پایان سال

علی الهیا‌ر ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره «مشکلات معلمان خرید خدمات آموزشی»، اظهار کرد: در حال حاضر 330 هزار نفر دانش‌آموزان مناطق مختلف از طریق طرح خرید خدمات تحت پوشش تحصیل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته ردیف مشخصی برای پرداخت حقوق افرادی که در این طرح فعالیت می‌کنند، اختصاص داده نشده بود یک مقدار پرداخت‌های آنها با کندی مواجه شد و برای ما مطالبه ایجاد کرده بود.

الهیار ترکمن اضافه کرد: ما امسال برای خرید خدمات آموزشی ردیف ایجاد کردیم ولی هر تخصیصی که از این ردیف گرفتیم اول مطالبات سال‌های قبل را تسویه کردیم که تا بهمن ماه سال گذشته تسویه شده است و پیگیری می‌کنیم تا هر چه زودتر مابقی مطالبات را پرداخت کنیم و از شرمندگی این عزیزان بیرون آییم.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم تا آخر سال عمده مطالبات معلمان خرید خدمات را پرداخت کنیم البته چند ماه و به چه مقدار را نقدینگی خزانه تعیین می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: تلاش داریم حقوق این معلمان را به روز کنیم و مانند نیروهای حق‌التدریس و سرباز معلمان به صورت ماهیانه پرداخت شود که این اقدام جزو اولویت‌های ماست.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com