تاریخ اعزام به خدمت مشمولان بهمن تغییر کرد
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی بهمن از 19 به 23 بهمن تغییر کرده است

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان بهمن تغییر کرد

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی بهمن از 19 به 23 بهمن تغییر کرده است.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در این اطلاعیه آورده است: با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان بهمن امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان از 19 به 23 بهمن تغییر کرده است.

تمام مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن هستند، باید روز سه شنبه 23 بهمن، در محل و ساعتی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح تعیین شده حضور یابند.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir