مطهری: حجاب اختیاری به برهنگی می‌رسد
نایب‌رئیس مجلس در پاسخ به پرسشی پیرامون مساله حجاب گفت: علت اینکه با حجاب اختیاری مخالف هستم این است که این موضوع نقطه پایانی ندارد و در نهایت به برهنگی خواهد رسید

مطهری: حجاب اختیاری به برهنگی می‌رسد

مطهری با تاکید بر اینکه امروز «استقلال ایران» در جهان بی نظیر است، گفت: قبل از انقلاب اساسا به ایران در معادلات بین المللی توجهی نمی شد اما امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک بخش از معادلات جهانی و منطقه ای شده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که بخشی از مردم معتقدند نباید به اسم اسلام انقلاب می کردیم، چون اشکالات مسئولین به نام اسلام تمام می شود، گفت: این سخن منطق درستی ندارد زیرا اجرای احکام اسلام، مقدمه ای به نام حکومت دینی نیاز دارد و در این 40 سال نیز جمهوری اسلامی دستاوردهای زیادی داشته که در برابر اشکالات مسئولان بسیار بیشتر است.

مطهری: حجاب اختیاری به برهنگی می‌رسد

وی در ادامه در پاسخ به پرسش مجری برنامه پیرامون مساله حجاب نیز گفت: علت اینکه با حجاب اختیاری مخالف هستم این است که این موضوع نقطه پایانی ندارد و در نهایت به برهنگی خواهد رسید. البته امروز اجبار حجاب به معنای واقعی کلمه نیز در جامعه وجود ندارد و در کل کشور وضعیت حجاب قابل قبول است اما برای اصلاح وضعیت فعلی باید ادارات دولتی و دانشگاه ها پیشقدم شوند و خانم ها لباس مشخصی بپوشند کما اینکه در امریکا نیز دانشجویان هرطور بخواهند نمی توانند لباس بپوشند.

مطهری تاکید کرد: درباره موضوع حجاب و عفاف بنده در جلسات خصوصی نیز تذکراتی به مسئولین داده ام و پیگیری کرده ام که برخی از آنها تاکنون رسانه ای نشده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com