توزیع سبد گوشت و مرغ و تنظیم بازاری توسط یکی از فروشگاه های اینترنتی گوشت تنظیم بازاری که با دولت همکاری می‌کند، آغاز شد. قیمت هر سبد ۱۴۰ هزار تومان تا ۱۶۰ هزار تومان است و به هر خانوار یک بار در ماه این بسته تعلق می‌گیرد

آغاز توزیع اینترنتی سبد گوشت و مرغ تنظیم بازاری

مصطفی مظفری مدیر یکی از سامانه های اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری اظهار کرد: از 22 بهمن ماه سال جاری فعالیت فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت تنظیم بازاری با عنوان «یخچال» آغاز شده است.

وی افزود: مردم برای خریداری محصولات تنظیم بازاری از این سایت باید ابتدا به سایت یاد شده مراجعه و ثبت نام کنند و بعد از احراز هویت آنها میتوانند سبد محصولات پروتئینی شامل سه عدد مرغ و دو قطعه گوشت را دریافت کنند.

مدیر یکی از سامانه اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری، ادامه داد: وزن مجموع مرغ و گوشتی که در این بسته قرار دارد به ترتیب 5 و 3 کیلو گرم است که ما آن را دربستهای تحت عنوان سبد خانواده جمع آوری کرده و آن را طی 24 ساعت تا 48 ساعت آینده به مشتریان تحصول میدهیم.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوکرم گوشت سردت منجمد گوساله 28 هزار و 500 تومان است، ران منجمد گوساله 28 هزار تومان و مرغ 8 هزار و 900 تومان است و قیمت هر سبد 140 هزار تومان تا 160 هزار تومان بر اساس وزن ان متغییر است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com