کیفیت پایین گوشت‌های وارداتی صحت ندارد
محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی درباره کیفیت گوشت‌های وارداتی و وجود نظارت در محل کشتار و همچنین انتشار تصاویری از کیفیت پایین برخی از این محصولات، اظهار کرد: انواع و اقسام نظارت‌ها و بازرسی‌ها در زمینه کیفیت گوشت‌های وارداتی صورت می‌گیرد

کیفیت پایین گوشت‌های وارداتی صحت ندارد

محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی درباره کیفیت گوشت‌های وارداتی و وجود نظارت در محل کشتار و همچنین انتشار تصاویری از کیفیت پایین برخی از این محصولات، اظهار کرد: انواع و اقسام نظارت‌ها و بازرسی‌ها در زمینه کیفیت گوشت‌های وارداتی صورت می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی نظارت کامل و دقیقی در زمینه گوشت‌های قرمز وارداتی دارد،افزود: در زمینه گوشت مرغ، وارداتی صورت نمی‌گیرد به همین دلیل نیازی به وجود ناظر در خارج از کشور در زمینه واردات گوشت مرغ نیست.

حجتی، ادامه داد: نظارت کافی روی واردات انجام می‌شود تا دام کشتار شده جهت واردات پیر نباشد، زیرا دام‌های وارداتی باید زیر ۱۸ ماه سن داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: در صورتی که کشتارگاه گواهی بهداشتی و دامپزشکی لازم را نداشته باشد، دام‌های کشتار شده در آنجا قابل قبول نیست و محصول آنها مجوز واردات دریافت نمی‌کند. تمامی موارد کنترل و نظارت می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir