تمهیدات پلیس برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات این پلیس در پنج شنبه و جمع آخر سال گفت: 58 نفر از افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه آسیب‌زا و خطرناک می‌کردند شناسایی و دستگیر شده‌اند

تمهیدات پلیس برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

سردار حسین رحیمی در حاشیه بیست و سومین طرح رعد در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات پلیس برای پنج شنبه و جمعه آخر سال گفت: نیروهای پلیس از ساعت 4 صبح پنجشنبه برای خدمت رسانی به مردم در محدوده بهشت زهرا حضور خواهند داشت و بهشت زهرا امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به طور شبانه‌روزی باز خواهند بود و پذیرای مردم است.

وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری و یگان امداد در مبادی خروجی و ورودی بهشت زهرا مستقر هستند گفت: ‌به مردم توصیه می‌کنم از پارکینگ‌های فراوانی که تعبیه شده استفاده کنند و در محورهای اصلی خودروی خود را پارک نکنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین در خصوص مراسم چهارشنبه آخر سال گفت: تاکنون 901 هزار و 145 عدد مواد محترقه غیرمجاز و آسیب‌زا و همچنین 6400 کیلو اکلیل سرنج کشف شده است و در این زمینه 18 نفر بازداشت شده‌اند.

وی با اشاره به دستگیری افرادی که توزیع و تهیه مواد محترقه آسیب‌زا فعالیت می‌کردند، گفت: 58 نفر از افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه آسیب‌زا می‌کردند دستگیر شده و همچنین تعداد زیادی از مراکز خرید و فروش مواد محترقه خطرناک پلمپ شده‌اند و این برنامه تا پایان سال با جدیت دنبال می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir