مشارکت‌های مردمی برای کمک به سیل زدگان
افرادی که تمایل به همدردی و ارسال کمک‌های نقدی برای یاری رساندن به هموطنان سیل زده دارند، باید از مسیرهای قانونی اقدام کنند

کمک به سیل زدگان

سیمرغ- افرادی که تمایل به همدردی و ارسال کمک‌های نقدی برای یاری رساندن به هموطنان سیل زده دارند، می‌توانند جهت اهدای کمک‌های نقدی خود از مسیرهای قانونی زیر اقدام کنند


جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

- شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر

- واریز از طریق شماره کارت: 6104337770064606

- شماره شبای بانک ملت: 920120.000.000.000.099999 

- واریز از طریق موبایل: *780*112#


پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری:

گزینه کمک به سیل زدگان شمال کشور در بخش پرداخت وجوهات شرعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری فعال شد.

http://www.leader.ir/fa/monies


اقدامات بیمه سامان:

شرکت بیمه سامان نیز ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان از این واقعه تلخ، آمادگی خود را برای پرداخت خسارت به بیمه گذاران بیمه های بدنه اتومبیل که دارای پوشش بلایای طبیعی هستند، اعلام کرد.

بیمه گذاران برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا اعلام خسارت میتوانند با شماره ۸۹۴۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.


اقدامات پست بانک:

پست بانک ایران اعلام کرده که به منظور حمایت از هموطنان آسیب دیده از سیل در استان های گلستان و مازندران و دیگر مناطق کشور شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۲۷۷-۶۰۷۰-۰۰۰۰-۶۳۳۳ ویژه جمعیت هلال احمر نزد پست بانک ایران، آماده دریافت کمکهای نقدی هموطنان در سراسر کشور است.

بر این اساس، هموطنان میتوانند کمکهای نقدی خود را از طریق دستگاههای خودپرداز کلیه بانکها، درگاههای اینترنتی، اپلیکیشن های پرداخت، سایر درگاههای پرداخت الکترونیکی و یا با مراجعه به شعب و باجههای این بانک در سراسر کشور واریز کنند.

 

اقدامات بانک مهر ایرانیان:

بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز اعلام کرده که به منظور کمکرسانی به آسیب دیدگان سیل در استان گلستان، پایگاه کمکرسانی خود را در شهرستان آق قلا مستقر و به توزیع اقلام ضروری و خوراک کنسروی در میان سیل زدگان اقدام کرد.

این بانک اعلام کرده که هموطنان میتوانند کمکهای نقدی خود به سیل زدگان استان گلستان را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۴۲۲۳ به نام کمکهای مردمی جمعیت هلال احمر واریز کنند.

 

پویش مردمی «کنارتم هموطن» ستاد مردمی امام رضاییها:

- سامانه ۸۸۸*۷۸۰*

 

کمیته امداد امام خمینی (ره):

حساب جاری ملی ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۸۷ کمیته امداد امام خمینی ( ره)

 

نیروهای جهادی قرارگاه امام رضا (ع):

هموطنان میتوانند کمکهای غیر نقدی و صرفا  اقلام ضروری از جمله وسایل گرمایشی، مواد غذایی مدت دار، آب معدنی و چادر را در محل جمع آوری کمکهای واقع در خیابان نامجو قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ارسال کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news