مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک آژانس‌ها تمدید شد
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از تمدید زمان ثبت نام طرح ترافیک آژانس‌ها و خودرو‌های باری کمتر از ۶ تن تا ۲۵ اردیبشهت خبر داد

مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک آژانس‌ها تمدید شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از تمدید زمان ثبت نام طرح ترافیک آژانس‌ها و خودروهای باری کمتر از 6 تن تا 25 اردیبشهت خبرداد.

عمار سعیدیانفر در گفت‌وگویی با بیان این خبر گفت: برای آژانس‌ها، وانت بارها و … نامه تعداد سهمیه‌های تخصیص یافته ارسال شده است، اما از آن جایی که پروسه ثبت‌نام زمان بر است مهلت ثبت‌نام را که تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت بود تا ۲۵ اردیبهشت ماه تمدید کردیم و ثبت‌نام تنها تا این تاریخ صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که ثبت‌نام آژانس‌ها، وانت بارها و … دیر انجام شد، اما با تأیید اتحادیه‌های مربوطه طرح ترافیک به آنها اختصاص داده می‌شود، توضیح داد: در حال حاضر ثبت‌نام خبرنگاران تا امشب (جمعه _۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، اما از آن جایی که یک کمیته‌ می‌بایست مدارک آنها را بررسی کند به نظر می‌رسد که آنها دیرتر از آژانس‌ها، سهمیه خود را دریافت خواهند کرد.

وی در مورد شهروندان عادی نیز، گفت‌: شهروندانی که به صورت شخصی وارد سامانه می‌شوند نیز اگر سال گذشته ثبت‌نام کرده باشند، نیاز مجدد به ثبت‌نام ندارند، ولی تعرفه سال ۹۸ از آنها اخاذ خواهد شد.

سعیدیانفر در مورد ساکنان محدوده طرح ترافیک، با اشاره به این که اگر ساکنان داخل محدوده طرح ترافیک مالک باشند نیازی به مراجعه بعدی به دفاتر خدمات الکترونیک ندارند، گفت: اما اگر ساکنان، مستأجر باشند، می‌بایست مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ببرند تا از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند، همچنین خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ و ورود بعد از ساعت ۱۷ برای این افراد رایگان خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در مورد ساکنان محدوده زوج و فرد نیز، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام از ساکنان محدوده زوج و فرد آغاز شده است و آنها باید مدارک مالکیتی خود را به ثبت دفاتر خدمات الکترونیک برسانند تا بتوانند از تخفیف ۵۰ درصدی ساکنان محدوده زوج و فرد استفاده کنند، اما نکته قابل توجه این است که این تخفیف همزمان با اجرای طرح "حذف محدوده زوج و فرد" اعمال خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir