بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی‌ها نشان می‌دهد تا آخر این هفته بارش‎های پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوبی و البرز مرکزی و غربی به صورت رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد ادامه دارد

بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی‌ها نشان می‌دهد تا آخر این هفته بارش‎های پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوبی و البرز مرکزی و غربی به صورت رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد ادامه دارد.

کبری رفیعی روز سه‌شنبه  افزود: امروز (۲۱ خرداد) در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی اظهارداشت: فردا همین شرایط در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب مانند استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب و سواحل غرب دریای خزر خواهد بود.

وی ادامه داد: پنجشنبه شمال غرب مانند استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر این را خواهند داشت، جمعه علاوه بر این مناطق بخش‌هایی از شمال شرق، نیمه شمال شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی همین شرایط را خواهند داشت.

رفیعی گفت: همچنین امروز و فردا وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب غرب کشور این شرایط رخ خواهد داد.

* آسمان تهران صاف تا کمی ابری

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز پایتخت ۲۳ درجه بود و بیشینه دمای آن ۳۳ درجه خواهد رسید.

رفیعی گفت: بجنورد با دمای ۹ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و قوچان در خراسان رضوی، زنجان و لاله‌زار در کرمان به ترتیب با ۶، ۷ و ۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقاط کشور بودند، همچنین اهواز با دمای ۵۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین استان و میناب با ۵۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir