مدیر «فن پیج» بازیگر معروف بازداشت شد
رئیس پلیس فتا پایتخت، گفت: با شکایت یکی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، مدیر یک فن پیج که در فضای مجازی به نشر اکاذیب پرداخته بود، دستگیر شد

مدیر یک فن پیج که در فضای مجازی به نشر اکاذیب پرداخته بود، دستگیر شد

سرهنگ تورج کاظمی، گفت: اواخر ماه گذشته یکی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، با مراجعه به پلیس فتا پایتخت، در خصوص نشر اکاذیب، توهین و افترا توسط یک صفحه اینستاگرامی با هویت نامشخص، علیه خود، ابراز شکایت کرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این بازیگر مطرح کشور، در شکایت خود عنوان داشت که حدود یکسال است فردی ناشناس توسط این صفحه که یکصد هزار فالوور دارد، با درج مطالب نامناسب، وی را مورد آسیب روانی قرار داده است.

وی افزود: پرونده در اختیار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن متهم پرونده که مردی ۳۰ ساله بود، با اقدامات فنی در محدوده شمال تهران شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کاظمی، تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت که این اقدام را برای افزایش مخاطب در صفحه خود و همچنین به خاطر کینه‌ای که از این بازیگر مطرح دارد، انجام داده است.

رئیس پلیس فتا پایتخت، در پایان با اشاره به این مطلب که، با اعتراف صریح متهم، پرونده تکمیل و برای رسیدگی در اختیار دادسرای جرایم رایانه‌ای قرار گرفت، خاطرنشان کرد: شهروندان و کاربران فضای مجازی، می باید با رعایت حرمت‌های فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی در فضای مجازی، امکان بروز جرایم و ناهنجاری را در این فضا کاهش دهند.

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع : mehrnews.com