آقاتهرانی: بی‌حجابی‌ها به خاطر لقمه حرام است
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: زمانی که آدم در بهشت میوه ممنوعه را خورد لباسش ریخت و اکنون عریانی دختران و پسران در جامعه به علت حرام خوردن برخی است که سبب ریختن حیای دختران و پسران شده است

آقاتهرانی: بی‌حجابی‌ها به خاطر لقمه حرام است

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: زمانی که آدم در بهشت میوه ممنوعه را خورد لباسش ریخت و اکنون عریانی دختران و پسران در جامعه به علت حرام خوردن برخی است که سبب ریختن حیای دختران و پسران شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهرانی:

* زمانی در جامعه همه با هم «مرگ بر شاه» گفتند و به نتیجه رسیدند، حال اگر هر یک شعاری می‌دادند قطعٱ به نتیجه واحدی نمی‌رسیدند؛ لذا در یک کشور امام جمعه، فرماندار، نماینده و … همه باید در راستای یک هدف واحد تلاش کنند و این همان اتفاقی است که در زمان انقلاب رخ داد.

* (با بیان اینکه اگر خانه پدر، مادر و فرزندان همه خدایی باشند به نتیجه می‌رسیم): در عبادت، توکل و محبت یکی را انتخاب کنید اگر مال و فرزندانتان را بیشتر و یا برابر خدا دوست دارید مرتکب شرک شده‌اید؛ بنابراین سعی کنید همیشه یک راه واحد و یک خدای واحد را انتخاب کنید.

* (در رابطه با اینکه چگونه جلوی مفاسد اقتصادی را در جامعه بگیریم) هرکس باید از خودش شروع کند و جز حلال به منزل نیاورد؛ زیرا که مال حلال برکت بیشتری دارد.

*  زمانی که آدم در بهشت میوه ممنوعه را خورد لباسش ریخت و اکنون عریانی دختران و پسران در جامعه به علت حرام خوردن برخی است که سبب ریختن حیای دختران و پسران شده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir