هوای تهران فردا برای همه گروه‌ ها آلوده است
کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت

آلودگی هوای تهران

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روزهای آینده، گفت: از امروز تا روز پنج شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار داریم که این آرامش جو سبب می‌شود که در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش سطح آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز در جنوب کشور نواحی مرکزی خلیج فارس بارش پراکنده احتمالا رعد و برق دارد، افزود: از امروز تا روز سه شنبه غرب دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه امروز در نوار شرقی کشور افزایش وزش باد پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: برای پنج شنبه بارش باران در خلیج فارس پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در مناطق زلزله زده همچنان هوای سرد پایدار است، گفت: دمای هوا در میانه منفی دو درجه و در سراب منفی ۷ پیش بینی شده است.

گودرزی با تاکید بر اینکه کیفیت هوای تهران همچنان ناسالم است، افزود: کیفیت هوا تا چهارشنبه به همین شکل است برای پنج شنبه و جمعه از غبار کاسته خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: امروز برای گروه‌های حساس هوا آلوده است، اما از فردا آلودگی هوا بیشتر شده و برای همه افراد وضعیت ناسالم پیش بینی می‌شود.

 

گردآوری: گروه خبرسیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir