ترافیک فوق‌ سنگین در محور هراز
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین در جریان است و هم وطنان در چنین شرایطی سفر خود را به زمان‌های دیگری موکول کنند

ترافیک فوق‌ سنگین در محورهای شمالی

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز در محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم فوق سنگین در جریان است و رفته رفته بر بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه هم وطنان سفر خود را به زمان‌های دیگری موکول کنند، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پر حجم است اما هم وطنان به مرور در حال عبور از این محور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین، پرحجم اما روان است و به دلیل گرایش بالای عبور خودروها از این دو محور گره و یا ترافیکی در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تهران اضافه کرد: هم وطنان سفر خود را به روز جمعه و پایان تعطیلات موکول نکنند زیرا با ترافیک های فوق سنگین مواجه خواهند شد و با مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به شروع مسافرت کنند.

وی اذعان کرد: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، و... سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگران هم وطنامان رقم بزنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com