افزایش ملایم شیب بیماران کرونایی‌ ها در تهران
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از افزایش ۱۱ درصدی ترخیص شدگان بیماران کرونا از بیمارستان های تهران خبر داد

افزایش ملایم شیب کرونایی‌ ها در تهران

علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد مراجعین بستری شده در بخش‌های عادی بیمارستانی امروز ۳۱۳ نفر بود و ۸۶ نفر هم در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری و در مقابل ۴۶۲ بیمار نیز از مجموع بیمارستان‌های تهران ترخیص شده‌اند.

زالی افزود: میزان بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه نسبت به روزهای گذشته یک و نیم درصد رشد را نشان می‌دهد که عدد قابل توجهی نیست اما نشان دهنده یک افزایش شیب ملایم است.

وی با اشاره به اینکه در بخش ترخیصی ها ۱۱ درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم گفت: این مورد نکته مثبتی است که نسبت به روز گذشته شاهد افزایش بهبودیافتگان بوده ایم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان داشت: هنوز با خاموشی این بیماری روبرو نیستیم و بیماران جدید بستری شده نشان دهنده سیر مستمر این بیماری در تهران است.

زالی بیان داشت: حضور پرتراکم شهروندان تهرانی می‌تواند افراد را در معرض خطر قرار دهد و به دلیل آلوده بودن سطوح سبب افزایش تعداد بیماران و سرعت بیشتر سرایت شود، چرا که این بیماری چهره فریبنده‌ای دارد و می‌تواند به راحتی ایجاد طغیان‌های نوین کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrmews.com