احتمال اجرای محدودیت‌ های کرونایی در تهران
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این‌که در مورد اعمال محدودیت‌ها در تهران مواردی توسط ستاد مقابله با کرونا در تهران به استانداری اعلام شده است، گفت: در صورت اعمال محدودیت، این محدودیت ابتدا به صورت یک هفته‌ای خواهد بود

احتمال اجرای محدودیت‌ های کرونایی در تهران با توجه به افزایش شمار مبتلایان کرونا

دکتر سیما سادات لاری در پاسخ به این سوال که "با توجه به افزایش شمار مبتلایان کرونا آیا بحث بازگشت محدودیت‌ها و قرنطینه مطرح است؟" گفت: بازگشت محدودیت‌ها در همه استان‌ها بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان، اعلام به ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی موضوع در وزارت بهداشت و وزارت کشور است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اگر قرار به اعمال محدودیت یا ممنوعیت فعالیت‌ها در استانی باشد، باید وضعیت توسط مسئولان استانی بررسی شده و به ستاد ملی اعلام شود.

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سوالی مبنی بر اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران تصریح کرد: در مورد اعمال محدودیت‌ها در تهران نیز مواردی توسط ستاد مقابله با کرونا در تهران به استانداری اعلام شده و همه این موارد در حال بررسی است. در صورت اعمال محدودیت، این محدودیت ابتدا به صورت یک هفته‌ای خواهد بود و اگر نیاز به تمدید محدودیت باشد، برای یک هفته دیگر محدودیت‌ها تمدید می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com