ابتلای ۷۰ نفر از میهمان یک جشن عروسی به کرونا
فرماندار اردبیل از آلوده شدن ۷۰ نفر از میهمانان یک مراسم عروسی به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد

آلوده شدن ۷۰ نفر از میهمانان یک مراسم عروسی به ویروس کرونا

مسعود امامی‌ یگانه روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اردبیل خواستار توجه بیش از پیش مردم به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا شد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم ممنوع است.

وی افزود: تمامی مراکز گردشگری شهرستان اردبیل از روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه تا روز شنبه ۱۸ مرداد ماه به مدت سه روز تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز استان از پذیرش مسافر و گردشگر خودداری خواهد شد.

او با بیان اینکه از امروز تمامی رستوران ها در اردبیل به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد، اظهار داشت: رستوران ها و اغذیه فروش‌ها از پذیرش مشتریان به صورت حضوری خودداری کرده و فقط می‌توانند غذا به صورت بیرون‌بر به متقاضیان عرضه کنند در غیر اینصورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

او بیان کرد: وسایل حمل‌ و نقل عمومی اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری از سوار کردن سرنشین اضافی خودداری کرده و از خدمات‌دهی به افراد بدون ماسک اجتناب کنند.

امامی یگانه اضافه کرد: پاساژها، مراکز فروش و اصناف موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند و در صورت عدم رعایت پلمب خواهند شد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه وضعیت این شهرستان همچنان قرمز است، ادامه داد: به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط عموم مردم متاسفانه آمار فوتی‌ها، بستری‌ها و مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته و دوباره محدودیت‌های اجتماعی برقرار خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir