اجباری شدن ارائه کارت ملی در ادارات کلید خورد
علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جریمه بیماران کرونایی که قرنطینه را می‌شکنند در ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص شد و هر کس که قرنطینه را بشکند ۲۰۰ هزار تومان جریمه باید پرداخت کند.

بمب‌های متحرک کرونا که در شهر می‌گردند



سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از فعال شدن سامانه رصد بیماران کرونایی و ارسال پیامک هشدار به بیماران نقض کننده قرنطینه خبر داد و گفت: سامانه رصد هوشمند بیماران کرونایی فعال شده است و نقض قرنطینه بیماران کرونایی ثبت می شود و در اولین روز هفته ما ۲۵ هزار پیامک هشدار به مبتلایان فرستادیم که قرنطینه را نقض کرده بودند.

رئیسی درباره ارائه خدمت به افراد با کد ملی در ادارات و اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست ۱۱۲ شرکت هواپیمایی، قطار و تاکسی و اسنپ به سامانه وزارت بهداشت متصل شده اند و در مرحله بعدی استفاده اجباری از کد ملی و ارائه کارت ملی در ادارات مدنظر قرار دارد و ادارات دولتی در هفته جاری به سامانه وزارت بهداشت متصل خواهند شد و از این هفته افراد در ادارات دولتی باید کارت ملی ارائه کنند و به تدریج این موضوع به طور کامل اجرایی خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اجباری شدن ارائه کارت ملی در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو گفت: اجرای اجباری شدن ارائه کارت ملی در هنگام ورود به مترو به راحتی نخواهد بود چرا که مترو شرایط متفاوتی دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir