آخرین وضعیت کودک آزاردیده با تسبیح
ترخیص کودک آزار دیده با تسبیح، از خانه امنمعاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه هفته گذشته کودک آسیب‌دیده با تسبیح به یکی از خانه‌های امن استان منتقل شد، اعلام کرد: در حال حاضر کودک آزاردیده ملایری از خانه امن ترخیص شده است.

ترخیص از خانه امن


زهره بختیاری در توضیح این خبر اظهار کرد: این کودک به همراه مادر و دو خواهر ۵ و ۶ ساله خود روز سه‌شنبه هفته گذشته به خانه امن بهزیستی استان همدان منتقل و در آنجا پذیرش شدند اما یک روز بعد به علت بی‌قراری مادر، با دستور قاضی پرونده از خانه امن مرخص شدند.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کودک خوب است، مطرح کرد: طبق اظهارات خانواده و سایر بستگان قصدی مبنی بر کودک آزاری نبوده و می‌خواستند شوخی کنند.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد علت این مسئله ناآگاهی و مشکلات فرهنگی بوده است، خاطرنشان کرد: تیم تخصصی اورژانس اجتماعی برنامه آموزش و آگاه سازی این خانواده را از امروز تا زمان مورد نیاز آغاز کرده ‌است.

هفته گذشته تصویری از یک کودک ملایری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که در آن عموی کودک با تسبیح، برادرزاده خود را مورد اذیت و آزار قرار داده بود. با پیگیری صورت گرفته فرد خاطی توسط نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی بازداشت شد که پس از بازداشت نیز انگیزه خود را تفریح و سرگرمی عنوان کرده بود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir