نمکی: پسرم آمده بگوید، همه ما فدای ملت ایران
وزیر بهداشت گفت: در بین افرادی که امروز واکسن می‌زنند، جوانی است که پزشک نیست، بلکه دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف است و از بچه‌های نخبه تک رقمی کشور در کارشناسی ارشد است و آمده بگوید خونمان سرخ‌تر از دیگران نیست و همه ما فدای ملت ایرانیم؛ آمده بگوید اینکه پدرم قول داد که اولین‌کسی که واکسن را می‌زند از اعضای خانواده ام خواهد بود، حالا عمل کرده و این فرد کسی نیست جز فرزند وزیر...

خبرهای خوش‌تری در راه است



دکتر سعید نمکی در مراسم آغاز واکسیناسیون کووید19 در کشور از بیمارستان امام خمینی تهران (ره)، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آقای رییس جمهور خوشبختانه با حمایت های مستمر و بی دریغ شما، همکارانمان در وزارت خارجه، وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه امروز مفتخریم قولی که به ملت ایران دادیم که قبل از ۲۲ بهمن‌ماه واکسیناسیون را شروع کنیم این قول را امروز اجرایی کنیم.

وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون علیه کووید19 در ۶۳۵ بیمارستان دولتی، خصوصی، خیریه و... برای اولین بار و اولین گروه برای پرسنل درگیر در کرونا و کووید ۱۹ انجام می شود. واکسیناسیون برای همکارانی اعم از پزشک، پرستار و پرسنل خدماتی ای سی یو انجام می شود.

وی گفت: اما در بین این عزیزان، جوانی است که پزشک نیست، بلکه دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف است و از بچه های نخبه تک رقمی کشور در کارشناسی ارشد است و آمده بگوید خونمان سرخ تر از دیگران نیست و همه ما فدای ملت ایرانیم‌؛ آمده بگوید اینکه پدرم قول داد که اولین‌کسی که واکسن را می زند از اعضای خانواده ام خواهد بود، حالا عمل کرده و این فرد کسی نیست جز فرزند وزیر بهداشت کشور.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir