ابلاغ دستورالعمل چهارشنبه آخر سال در تهران
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از فراهم آوری تمهیدات لازم و ابلاغ دستورالعمل ها به منظور امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال خبر داد.

ابلاغ دستورالعمل امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال


نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در این جلسه دستورالعمل ابلاغی امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال و هماهنگی‌هایی که در زمینه ارائه خدمات در طول نوروز از طرف سازمان اورژانس کشور ابلاغ شده بود به مدیران عامل، مسئولان فنی، مدیران پرستاری بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه ابلاغ شد و نکات مبهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای برطرف کردن نکات مبهم به پرسش‌ها پاسخ لازم داده شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در بیمارستان‌ها، افزود: امیدواریم با ابلاغ و اجرای این دستورالعمل بتوانیم هماهنگی‌ها و آمادگی‌های هر چه بیشتری را در زمان نوروز ایجاد کنیم با این هدف که سرویس‌های درمانی برپا و فعال باشند و همچنین بخش‌های ICU ، بخش‌های ویژه و بخش‌های اورژانس با تمام توان خود به فعالیت ادامه دهند که این امر قطعاً با ملاحظه به وجود بحث بیماری کووید ۱۹ و آماده باش لازم و ارائه سرویس و خدمات به بیماران کووید ۱۹ نیز همراه خواهد بود.

توکلی گفت: امیدواریم بتوانیم نوروز خوبی را داشته باشیم و هم میهنان ما بتوانند در صورتی که نیاز به ارائه خدمات درمانی داشته باشند، از خدمات قابل قبولی بهرمند شوند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com