ستاد کرونا ساعت کاری اداره‌ها را شناور کند
عضو شورای شهر تهران گفت: از ستاد کرونا می‌خواهم حداقل تعطیلی ۲ هفته‌ای را در شهر‌های قرمز و نارنجی و شناور سازی ساعت کاری ادارات و دورکاری حداکثری را مصوب کند تا همه شهروندان در ساعت محدود به محل کار نیایند.

طرح ساعت کاری شناور برای کارمندان پایتخت


حجت نظری روز یکشنبه در جلسه دویست و هشتاد و سومین شورای شهر تهران در تذکری خطاب به دولت در خصوص شرایط کرونایی تحمیل شده به پایتخت اعلام کرد: متاسفانه تهران با افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها، به وضعیت نارنجی رسید و بحث هایی در خصوص قرمز شدن آن مطرح است و در این میان به گفته مسئولان، فقط مردم عادی بودند که کرونا به وضعیت کنونی رسید.

وی یادآورشد: مسئولان نباید فقط مردم را مسئول وضعیت کنونی بدانند و حتما می دانند که در برابر جان مردم مسئولند و باید در برابر آن پاسخ گو باشند.

نظری اظهارداشت: این چه تمهیدی است که مسئولان ما در هر سه قوه، فقط به تذکر و سخن گفتن بسنده کرده اند، مردم امروز اعتراض دارند که چرا راه ها باز بود و مسئولان فقط به تذکر به خودداری از سفر بسنده کردند، در شرایطی که می شد با اقدامات سختگیرانه کرونا را مدیریت کرد، اما سوء مدیریت وضعیت را به شرایط پیک چهارم رسانده است.

این عضو شورای شهر تهران در اعتراض به اعمال نکردن لزوم دورکاری کارمندان بخش خصوصی و شناور نشدن ساعت کاری کارکنان افزود: همین شناور نشدن و لزوم حضور کارمندان راس ساعت مشخصی در دستگاه ها موجب ازدحام مردم در حمل و نقل عمومی شده است.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: irna.ir